Všetko o nákupe
Nákup v internetovom obchode www.nitraatnight.sk
- Vyberte si žiadaný tovar, prípadne sa prihláste do systému
- Ak máte o produkt záujem, zadajte počet kusov a kliknite na ikonku vložiť do košíka. Takýmto spôsobom môžete vyberať a pridávať do nákupného košíka ďalšie produkty.
- Ak chcete ukončiť nakupovanie, kliknite na ikonu nákupného košíka v hornom navigačnom menu. Získate prístup k obsahu nákupného košíka, v ktorom môžete dodatočne odoberať alebo meniť počet produktov. Vykonané zmeny sa prejavia po kliknutí mimo políčka alebo stlačení Enter. Ak ste s výberom spokojní, kliknite na tlačidlo "Pokračovať".
- Zvoľte spôsob dopravy a platby
- Zadajte dodacie údaje a kliknite na tlačidlo "Pokračovať" (Ak ste prihlásený a máte už nastavený účet, políčka sa Vám vyplnia automaticky).
- Po skontrolovaní všetkých údajov a odsúhlasení obchodných podmienok odošlite objednávku kliknutím na tlačidlo odoslať objednávku.
- Po odoslaní a spracovaní objednávky bude na Váš e-mail obratom doručené potvrdenie o prijatí objednávky prevádzkovateľom. Na uvedenú e-mailovú adresu vám budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom Vašej objednávky.
- Váš tovar Vám bude doručený na základe dodacej lehoty.
Doprava zásielok
OBRAZY
v rámci Nitry zabezpečujeme dopravu obrazov vlastnou dopravou, alebo vám obraz pošleme do vami vybraného odberného miesta Zásielkovne. Zásielky mimo Nitry posielame na odberné miesta Zásielkovne. Po obdržaní objednávky necháme obraz vytlačiť a odošleme zvyčajne do 5 pracovných dní od zaplatenia. Obrazy na sklade posielame do 2 pracovných dní.
Obrazy veľkosti L a XL dodávame len vlastnou dopravou v rámci Nitry.
FOTOGRAFIE
Ak sú fotografie objednané naraz spolu s obrazom, môžu byť doručené spolu s obrazom, alebo objednávku je možné rozdeliť - podmienky viď v predchádzajúcom odseku. Fotografie objednané samostatne posielame Zásielkovňou na vami vybranú pobočku ihneď po zaplatení.
Platba za objednávku
Platbu za objednaný tovar je možné vykonať cez okamžité platby s využitím platobnej brány ComGate s možnosťou platby kreditnou kartou.
Platiť za tovar môže kupujúci online platobnou kartou na základe objednávky vytvorenej na eshope. Online platby pre nás zaisťuje platobná brána ComGate. Poskytovateľ služby, spoločnosť ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platobná inštitúcia pôsobiaca pod dohľadom Českej národnej banky. Platby prebiehajúce cez platobnú bránu sú plne zabezpečené a všetky informácie sú šifrované.
Platba kartou je najrýchlejší spôsob zaplatenia online. Do rozhrania platobnej brány ComGate zadáte číslo karty, dátum platnosti a CVC kód – tri čísla, ktoré nájdete v podpisovom prúžku na zadnej strane karty. Všetko je zabezpečené štandartom 3D Secure, a tak budete pravdepodobne požiadaní o zadanie číselného kódu, ktorý dostanete SMSkou od svojej banky.
Po dokončení platby budete presmerovaní späť do obchodu. Platba je potvrdená okamžite, budeme bez odkladu pokračovať v realizácii objednávky.
Kontakt na platobnú bránu:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
Osobný odber
Pri výbere možnosti osobného odberu získate k objednávke PIN kód. Vďaka tomuto PIN kódu môžu zásielku na našej predajni prevziať aj osoby, ktoré nie sú uvedené vo fakturačných alebo dodacích adresách, napr. Váš rodinný príslušník alebo zamestnanec.
Informácie o produktoch
Produkty na eshope obsahujú všetky dôležité informácie ako je obrázok, popis, parametre, dostupné varianty , aktuálne skladové zásoby, rôzne identifikačné kódy. V prípade akýchkoľvek otázok ku konkrétnemu produktu je možné využiť kontaktný formulár "otázka k produktu" zobrazujúci sa v detaile každého produktu.
Poistenie tovaru
Tovar je poistený v rámci prepravnej spoločnosti na hodnotu tovaru, ktoré obsahujú zásielku. Poistenie platí na dobu počas prevozu až do doby, kedy je tovar k zákazníkovi doručený. Pred prevzatím tovaru od doručovateľa odporúčame pozorne skontrolovať balík alebo obal zásielky. V prípade, že je zásielka poškodená odporúčame túto informáciu zaevidovať cez dostupné možnosti doručovateľa prípadne zásielku ihneď reklamovať ako škodovú udalosť na strane doručovateľa.
Vrátenie tovaru
Na akýkoľvek tovar v našom eshope poskytujeme záruku na vrátenie tovaru do 14 dní od doručenia tovaru. Podmienkou je nepoškodený tovar s originálnym balením bez známok používania. Pre vrátenie takéhoto vyplnte formulár odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku, ktorý nám spolu s kópiou faktúry zašlete na email v sekcii Kontakt.
Sledovanie zásielok
O každom stave objednávky je užívateľ informovaný na špeciálnom odkaze objednávky ako aj na zadaný email a pri odoslaní aj formou SMS. Pri odovzdaní zásielky prepravnej službe je na email odosielané sledovacie číslo s linkom na sledovanie zásielky.
Reklamácia tovaru
Na všetok tovar poskytovaný v našom eshope poskytujeme záruku 24 mesiacov od zakúpenia tovaru. V prípade reklamácie prosím prejdite do sekcie Reklamácie (registrovaný užívateľ) alebo vyplnte formuár na Reklamačný protokol, ktorý nám spolu s kópiou faktúry zašlete na email v sekcii Kontakt. Všetko o reklamáciách nájdete TU